سخنگوی سرایا القدس:

ارتش دشمن در غزه غرق شده است | ۱۱ پهپاد را شکار کردیم

سخنگوی گردان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: طی هفته های گذشته ۱۱ پهپاد دشمن صهیونیست را هدف قرار داده ایم. ارتش دشمن در غزه غرق شده و خوار و زبون از غزه خارج خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۵۹۲۶۱

به گزارش جام جم آنلاین از الجزیره، ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی ضد ملت بی گناه فلسطین نسل کشی به راه انداخته است.

وی افزود: به اسرائیلی‌ها می‌گوئیم که به حرفهای مقامات خود گوش ندهید. بازگشت شما به شهرک‌ها فقط در سایه توقف جنگ غزه میسر خواهد شد. سرایا القدس و دیگر گروههای مقاومت جنگ سرنوشت سازی در کرانه باختری و غزه دارند. طی هفته‌های گذشته ما عملیات‌های زیادی علیه اشغالگران اجرا کرده و نظامیان صهیونیست را شکار کردیم.

وی افزود: طی هفته‌های گذشته ۱۱ پهپاد اشغالگران را ساقط کرده ایم. ما در جبالیا، رفح و نتساریم نیروهای دشمن را هدف قرار می‌دهیم. ما بئر السبع، سدیروت، عسقلان را طی هفته‌های گذشته هدف قرار دادیم. ما شهدایی در لبنان، سوریه و کرانه باختری تقدیم کرده ایم.

ابوحمزه با اشاره به اینکه مقاومت همچنان سرحال و آماده است، گفت: جنگ فرسایشی جز حسرت و ندامت به همراه نخواهد داشت. ارتش دشمن در غزه غرق شده و خوار و زبون از غزه خارج خواهد شد.

وی بیان کرد: ملت ما از حقوق خود دست نخواهید کشید و به انزوا نخواهد رفت. ما نبرد امنیتی پیچیده‌ای را در حفظ اسیران دشمن داریم. به زودی شما را در جریان حال العاد کتسیر اسیر اسرائیلی که نزد ماست، قرار خواهیم داد.

ابوحمزه تاکید کرد: ما از جبهه‌های حمایت کننده و همه آزادگان دنیا در دانشگاه‌های آمریکایی و شهرهای اروپایی تشکر می‌کنیم.

وی در پایان ضمن دعوت به همدلی و اتحاد میان فلسطینی‌ها اعلام کرد: به زودی شاهد آزادی اسیرانمان خواهیم بود. ما به دشمن می‌گوئیم که تنها راه بازگردانیدن اسیرانش خروج ازغزه و توقف جنگ و روی آوردن به توافق مبادله است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها